mylittlemsplife

Alla inlägg under juni 2013

Av Lillian lol - 21 juni 2013 06:45

Hej Allihoppa!    Idag bär det av ♥ Så detta blir mitt sissta inlägg i sverigen    Dock kommer jag ju blogga i (bosnien) Som jag åker till :) Men det blir nog inte så ofta    Men vi ses om några dagar Kramis Och Pussis

Av Lillian lol - 19 juni 2013 22:05

Hej ! Ville bara säga att jag åker på fredag och kommer vara borta i 5 veckor så det blir ingen blogginlägg då ;( Vi ses Och Jag har packat och hjälpt mamma och så :( Å har inte haft tid att blogga Aja Vi ses

:P

Av Lillian lol - 18 juni 2013 14:21

Hej !      

Detta hatar Jag    Som ni ser skrev jag "jävla" Det är jätte jobbigt och sen när man blir avstängd eller inte får chatta på 5 min >.< Så Jobbigt Men Ajja Men en gång när jag skrev en smiley så Blev jag avstängd jag ba : WTF?!? Men :( Veckans moviestar kommer ut lite senare idag :) Vi ses

Av Lillian lol - 16 juni 2013 12:59

Hej  ! Jag har sorterat allt i ordning allt sitter i rätt mapp     

Som ni ser    Men glöm inte att kommentera Att ni är med i tävlingen    Vi ses hej då  

Av Lillian lol - 15 juni 2013 16:57

Hej Gott Folk    Jag ska starta en liten tävling här.  Det ända man ska göra är att man ska skriva i kommentaren att man är med och att lägga ut den här bilden på sin blogg!   

Om man inte har nån blogg så kan man skicka meddelande till mig på msp    Skicka meddelande till en av dom här gubbarna: LoveMeLove123 Eller Justaunicorn Eller Lillian lol                     


1. Pris En intervju (jag intervjuar er)  och en Header om man vill ha och 3 auto på msp   

2.Pris 1 Auto på msp och en header 

3. Pris 2 autos på msp   


Hoppas ni vill tävla Puss och kram ♥

Av Lillian lol - 14 juni 2013 17:08

  Jag har gjort en liten random bild till er    Här är den:   


Hihi Rolig va??    Men mer sen     Men här är en blogg ni bara måste läsa: Penne.bloggplatsen.se    Men ses sen   

Av Lillian lol - 14 juni 2013 13:25

Haha som jag sa skulle jag göra en  video    Och här är den Luta er bakot och slappna va 

Glöm inte att byta till HD Kvalite    Vi ses

Av Lillian lol - 14 juni 2013 12:32

Det är sommarlov så skönt egentligen  Ingen mer skola på TVÅ månader    Men jag ska visa en bild på min extra gubbe      Hon hetter Justaunicorn      

Hihi   Och jag ska göra en video där jag spelar lite random msp på denna gubbe     Men den videon ska jag göra nu lägger utt den lite senare Ciao ♥

Presentation


Hajj på dajj vad kul att du titta in c: Jag är en liten tjej på 12 år (o.o) Och denna blogg kommer handla om Öh msp som ni märkt (O_o) Men hoppas du vill läsa den ♥ :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 OFC JA ! 8D
 En skit bra blogg 8D
 Kan jag få en kaka? :)
 Öhh...
 Inte alls 8D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt:)

Hellu 8D

3D Klocka

Presentation

Piiink

♥ ☺


Online Now Icons

;)


Ovido - Quiz & Flashcards